Online Diensten
VictorAssist
Broker Connect
Client Connect
InsureMyTesla
Verzekeraars

Schade

  • Wat moet ik doen bij een schade?

    Alle schades, met uitzondering van de schade aan uw auto, kunt u melden bij uw tussenpersoon. Zij zullen u begeleiden in de afwikkeling van de schade. Autoschades kunt u sturen naar autoschade@victorinsurance.com of melden via de portal met uw inloggegevens.

  • Mijn auto moet worden afgesleept, wie moet ik bellen?

    Wanneer u directe ondersteuning nodig heeft, denkt u aan afslepen, kunt u 24 uur per dag contact opnemen met de SOS International 020 651 51 51.

     

  • Mijn voertuig is gestolen, wat moet ik doen?

    Als uw voertuig is gestolen dient u de volgende organisaties op de hoogte te stellen:

    • Politie 0900 – 8844;
    • Stichting Verzekeringsbureau Voertuigcriminaliteit (VbV) 055-741 00 01 (optie 2);
    • (indien van toepassing) Tesla Service Center: 0800-0200160

    Neemt u op de eerst volgende werkdag met ons contact op voor het melden van de schade.

  • Wanneer is de schadeafdeling bereikbaar

    Wij zijn bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8 tot 17 uur. Heeft u buiten kantooruren een calamiteit die niet kan wachten, dan zijn wij 24 uur per dag bereikbaar via 010 40 60 036.

  • Komt mijn schade voor vergoeding in aanmerking?

    Vergoeding is afhankelijk van voorwaarden en clausules. Voor een overzicht van onze polisvoorwaarden verwijzen wij u naar het tabblad ‘voorwaarden’.